PLATEBNÍ PODMÍNKY
Jaké jsou u vás platební metody?
Platit u nás zatím můžete dvěma způsoby.
- Platbu převodem z účtu na účet (Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží.
- platbu pomocí platební brány Prestashop, kde můžete platit přes platební kartu nebo PayPal.
- platbu dobírkou bohužel kvůli personalizovaným fotografiím nemůžeme nabídnout
DOPRAVA
ZÁSILKOVNA - doručení na adresu
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Zásilkovny. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace, kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Zásilkovny. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
ZÁSILKOVNA - doručení na pobočku
Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku ZÁSILKOVNY (můžete vybrat z 2145 poboček) do 24hod. od doby podání odesílatelem. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem. Pro zásilku si bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo k dané zásilce, které Vám přišlo SMSkou nebo na email. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pobočky. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.
OSOBNÍ PŘEVZETÍ
Již předem zaplacené zboží (bankovním převodem nebo Gopay) je možné si osobně vyzvednout na adrese: Potštátská 2262, 753 01 Hranice, +420 705 994 838, info@fotkynasklo.cz
Převzetí je možné pouze po předchozí domluvě, telefonicky nebo e-mailem.